Мобильное меню
Храналогія асноўных дасягненняў
1961
— стварэнне Беларускай экспедыцыі Усесаюзнага праектнага і навукова-даследчага інстытута прамысловага транспарту "Прамтрансндіпраект" Дзяржбуда СССР;
1972
— інстытут узнагароджаны Юбілейным ганаровым знакам ЦК КПСС, Прэзідыума Вярхоўнай Рады СССР, Рады Міністраў СССР;
1980
— за 20 гадоў запраектавана больш за 3,5 тысячы чыгунак і аўтамабільных дарог, больш за 220 мастоў і пуцеправодаў, сярэдняя гадавая зарплата склала 1900 р., колькасць арганізацыі дасягнула 212 чалавек;
1991
— інстытут пераўтвораны ў арэнднае прадпрыемства і становіцца членам-сузаснавальнікам " Союзпромтрансниипроект";
1992
— атрыманне статуса базавай спецыялізаванай праектнай арганізацыі Дзяржбуда Рэспублікі Беларусь;
1994
— уступленне ў склад Міністэрства архітэктуры і будаўніцтва Рэспублікі Беларусь;
2007
— атрыманы сертыфікат адпаведнасці сістэмы менеджменту якасці;
2011
— пераўтварэнне ў адкрытае акцыянернае таварыства "Мінскі Прамтранспраект".

Па праектах інстытута ў XX стагоддзі былі пабудаваны некалькі тысяч кіламетраў чыгунак і аўтамабільных дарог, сотні мастоў і пуцеправодаў, транспартныя сістэмы ўсіх буйных прадпрыемстваў Беларусі, уключаючы:

Мазырскі і Наваполацкі нафтаперапрацоўчыя заводы;

Беларуськалій;

БелАЗ у Жодзіне;

Хімвалакно і ЦЭЦ-1 у Магілёве;

ВА «Азот» у г.Гродна;

ВА «Белшына»;

чыгуначны транспарт аэрапорта "Мінск-2".

Інстытут таксама ажыццявіў рэканструкцыю 390 чыгуначных станцый і будаўніцтва 19 новых станцый (Барбараў, Наваполацк, Сітніца, Шабаны, Цэнтраліт і інш.), узведзены масты праз Салігорскае вадасховішча, рэкі Сож, Днепр, Прыпяць, Мухавец і шэраг транспартных развязак.

Праекты за межамі Беларусі

У розныя гады па праектах інстытута былі пабудаваны аб'екты транспарту на тэрыторыі Расіі, такія як:

Дарагабужскі завод азотных угнаенняў;

Балакоўская АЭС;

ЦЭЦ у Калінінградзе, Саратаве, Куйбышаве, Смаленску і Астрахані;

Ажыццёўлена рэканструкцыя чыгуначнага транспарту Валгаградскай ДРЭС, завод "Атаммаш" у г. Валгадонску і інш.

На тэрыторыі Літвы і Эстоніі рэалізаваны будаўніцтвам: Каўнаская ЦЭЦ-2, Віленская ЦЭЦ-3; ВА "Эстонсланец".

Прадугледжана чыгуначнае развіццё горна-абагачальнага камбіната на базе Горлыцкага радовішча калійных солей у Туркменістане.

Распрацаваны праект пад'язных чыгуначных шляхоў неагульнага карыстання да базы будіндустрыі і дакументацыя знешняга чыгуначнага транспарту горна-абагачальнага комплексу па здабычы і ўзбагачэнні калійных соляў Грамячэнскага радовішча ТАА "ЕвроХимВолгоКалий" (Валгаградская вобласць).

Найважнейшае стратэгічнае значэнне сёння набыла паромная пераправа Санкт-Пецярбург - Балтыйская. Праект чыгуначнага паромнага комплексу ў г.Балтыйск распрацаваны сумесна з ЗАТ «ГТ Морстрой» (г.Санкт-Пецярбург).

Сумесна з ЗАТ "Промэлектроника" (г.Екацярынбург) працягваюць рэалізоўвацца экспартныя аб'екты па аўтаматыцы і тэлемеханіцы руху цягнікоў.

Якасць і ўзнагароды

Праекты інстытута высока ацэнены за якасць і ўкараненне прагрэсіўных рашэнняў і тэхналогій у будаўніцтве. Сістэма менеджменту якасці сертыфікавана і адпавядае патрабаванням СТБ ISO9001-2015.

26 работнікаў удастоены ўрадавых узнагарод;

5 чалавек узнагароджаны медалямі ВДНГ СССР;

групе работнікаў прысуджана прэмія Савета Міністраў СССР;

ганаровае званне "Заслужаны будаўнік Рэспублікі Беларусь" прысвоена дырэктару ААТ "Мінскі Прамтранспраект" Спаткаю А.А. (Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 21 лістапада 2019 г.)

Паводле дадзеных нацыянальнага бізнэс-рэйтынгу прадпрыемства ўдастоена ганаровага звання "Лідэр галіны 2013", "Лідэр галіны 2014"..

Грамадскае жыццё
Супрацоўнікі нашай арганізацыі заўсёды поўныя энтузіязму і прымаюць актыўны ўдзел у шматлікіх значных грамадска-палітычных, культурна-масавых і спартыўных мерапрыемствах.
#